mulai hari ni.. jangan takut :)


assalamualaikum :)

seriously, pelik gila tajuk post aku ( ye ke?) ... tadi bukak facebook, loading lambat mampus, broadband lembap siot... lepas tu, aku nampak satu gambar ni... lepas tu aku edit la sikit2.. hihihi... thanks kepada orang yang buat gambar ni, i think its very usefull for someone like me :)



perempuan : ni pehal ni ha??!!!
lelaki : rogol diaaa ! HAHAHA


lelaki : ehhh... xdapat tangkap !
perempuan : cisss, nak rogol aku ye. ni la masanya ! tengok kungfu ni !


perempuan : tanduk kepala diaa... hiaaahh! (tanduk 10kali lagi cun)
lelaki : aduuuuhhh... aku tergigit lidahh woiii !



perempuan : wacccaaaa.... tempat sensitip ni..(buat 10 kali) muahaha
lelaki : adoiiiiiiiiiiiii.... 


perempuan : siku belakang dia kuat kuattt !!!! (100kali)
lelaki : woooiiiii... sakit laaaaahhh



perempuan : nahhhh... ambik kauuu ! biar luruh semua gigi !
lelaki : =.=" aduuuhhhhh


perempuan : waccccaaa... sepak dia,sepak diaaaa..( 100 kali )
lelaki : ko igt aku ni ape hah... sakit laaahhh


perempuan : penyet dia kuat kuat....eeeeeee,geram betol aku
lelaki : .............(pengsan)..



walaupun ini kejam, tapi sangat berguna okey... dah yang lelaki gatal nak buat kat perempuan tu ingat tak kejam la.. huh! darah tinggi aku jap... kih9... praktik kan benda ni okey... sebab nya aku tengok satu video dari negara china tu sangat menyedihkan sebab sorang pompuan tu kena tetak tanpa sebab macam dah hilang kemanusiaan lebih kepada binatang dah.. pehal kan?.. malas la nak cerita banyak banyak takut terjadi dekat negara kita yang aman ni.... :)


You Might Also Like

14 comment

  1. teknik baru dipelajari , hihi , sebab tu pmpn rendah dari laki , kiki

    ReplyDelete
  2. waaaa..


    kalau bkumpulan mcmana?



    gudluck gudluck.

    ReplyDelete
  3. bagus2....sesuai untuk kita semua wanita jaga diri n selamatkan dri..ehheh

    bush3...hahahha

    ReplyDelete
  4. wah....info yang menarik nieh....berani kew rietta nk layan camtu eeh....hehehe...

    ReplyDelete
  5. kalau betul2 ni mau nya nagis dulu hehe

    ReplyDelete
  6. boleh try lepas nie.
    :)

    ReplyDelete
  7. Hohooo semat gilaa leh defend diri sndri cmniehh :D

    ReplyDelete
  8. tengok gambar ni je pun darah membuak2 bersemangat nak lawan...hehhe

    ReplyDelete
  9. tu pentingnya seni mempertahankan diri bg wanita :)

    http://www.kotak-lirik-lagu.com

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90