Kem Terbilang Putra 2013


Assalamualaikum.. 


Pada 14.1.13 hingga 21.1.13, kolej telah mengadakan kebitra'13 ataupun kem kepimpinan majlis tertinggi mahasiswa bersama pekasa.. macam biasa, kem kepimpinan memang best dan bagus sebenarnya, cuma kita yang kena pandai sesuaikan diri dengan keadaan. Kem-kem macam ni memang sangat perlukan kmahiran komunikasi 2 hala dan pemikiran luar dari kotak. Hrmmm, seriously, xtau nak kata ape. macam macam penat ade, penat fizikal, penat mental, penat emosi..tapi bila gembira dah x ingat dunia, semua yang xleh jadi, semua jadi.... Lets picture tell everythings.

HARI MENDARAT DI KOLEJ.. phewww


Start dari 14 jan 2013, bermulanya pendaftaran peserta... dan hari seterusnya ada macam macam sesi, contohnya sesi analisis SWOT, ceramah, spot talk, game dan mcm mcm lagi lah. 

HARI BERLEPAS KE PANGKOR.. hihihi


The one in the blue blouse is the PUAN PENGARAH kebitra. Dengan ahli seramai 41 orang, kami memulakan perjalanan dengan membaca doa.

HARI MENDARAT DI PANGKOR...haha


hahahhaha.. best gila nampak laut, sangat luassss.. nasib baik xde mabuk laut, alhamdulillah. mungkin sebab excited sangat kot.


semua van van sewa ni, warna pink. comel comel. hahahahaa. mungkin pakcik pakcik driver tu pun jenis yang muka je lejen tapi hati kiut..


ze resortt : CORAL BAY RESORT. bilik luas dan selesa! sebilik dengan kak ira n ikin yachiru. new bestmate.


pada pagi sabtu 19.1.13,, kami dah get ready untuk island hoping dengan snorkeling... seriously sangat best. korang kena cuba.


bot ni sangat laju ok, so sape yang mabuk laut, please prepare something. 



salah satu masakan yang sedap.. hrmmmm.. yum yum!


pada sebelah petang sabtu 19.1.13, ade sukaneka bersama pihak pengurusan dan felo. ajk aktiviti mmg terbaik lah, best gile game... terutama game yang main baling baling "something" tu.. 


pada sebelah malam 19.1.13 pula, diadakan sedikit jamuan makan malam, karaoke, pembahagian hadiah dan sebagainya



Pada pagi 20.1.13 , diadakan sesi pembentangan kertas kerja untuk semester depan. Pembentangan depan pengetua kolej mmg paling digeruni lah.. Tapi alhamdulillah, xde ape ape yang pelik pelik ditanya. Selesai sahaja sesi pembentangan, kami bersiap siap untuk pulang ke UPM, dalam perjalanan pulang kami sempat untuk singgah membeli buah tangan. Lastly, semoga hidup lebih aman, damai, sejahtera, positif dan sabar hendaknya. bye awak awak.



You Might Also Like

2 comment

  1. seronoknya dpt pegi pulau pangkor,
    sy teringin nk pegi tp belum berkesempatan lagi...

    btw,smoga terus sukses dlm pelajaran...
    baca entry awk nie teringat mase zaman study...:(

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90