MALAM ANUGERAH PRA GRADUAN 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Malam Anugerah Pra Graduan 2013 atau (MAPG'13) adalah 1 aktiviti besar besaran kat kolej dan adalah satu tanggungjawab yang terlalu besar gedabak aku rase menjadi seorang s/u. Bukan senang nak uruskan segala surat dan komunikasi dengan orang luar, lagi lagi dengan tetamu vvip and vip. Tambah pulak urusan dengan pihak hotel, i tell you, kalau nak buat event dekat hotel 5 bintang, otak dengan hati kena kuat.. Event manager dorang memang suka saiko budak budak macam aku. 

MAPG kali ni diadakan di Palace of Golden Horses pada 27 April 2013. Masa tu pulak orang semua dok kalut berkempen pilihanraya.. Nasib baik tarikh mengundi jatuh pada hari lain, if not, i'm gonna sick.. Enjoy the pictures :)


Krew MAPG'13 yang sangat gigih. Thanks a lot for helping us!


Makwe makwe cantik :) kikiki

\

Same same pakai lacedress.. :))


Emcee of the day. No Emcee, No Mapg


Ketua protokol yang paling gigih.. :))


Burung merpati 3 sejoli... hikhikhik


Teraju Putra n Queen of the night. :))


Banyak lagi gambar tapi ini pun dah cukup rasanya.. haahaha.... Sebenarnya seronok join macam macam program tapi diri sendiri kena pandai uruskan masa. Masa untuk program dan masa untuk jadi student, seriously bukan senang. Benda ni boleh buat stress satu badan, ade rasa pelbagai emosi, nangis, suka, marah, serabut dan sebagainya. Oleh yang demikian, maaf kalau aku termarah, tercakap kasar, terignore, ternangis, tergelak besar, terserabut, terbanyak bebel, terbanyak menyusahkan semua orang dan tercrush mungkin.. hahaha.. Hoping for next MAPG is the best.





You Might Also Like

1 comment

  1. bestnyer...kte dh merasa sem lpas n now tggu masa submit n viva thesis, tmat prac n hbis! hehe

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90