annoying (part 1)



bangun pukul 6 pagi lepas tu siap siap untuk ke kelas... make up?  erk. tak pandai lah.. yang aku tahu eyeliner,lipbalm,bedak. baju? kadang kadang kalau rajin or banyak klas aircond aku prefer baju kurung, kalau aku malas pastinya t-shirt,kmja,dress pilihan utama.. tipu la kalau universiti xbanyak bilik kuliah aircond kan? hahaha....  kalau turun awal, tak payah nak tunggu bas dan berebut rebut... 

me in baju kurung :)


kalau sampai kelas awal, memang boring nak mati lah... aku bukan 'ulat buku',skema jengg! kalau sampai kelas lewat, alhamdulillah, masuk kelas terus blaja. tak la membazir mase, kau tahu? kalau yang 'tetttt' tu,lagi la rasa macam xboleh nak fokus n blaja... fuuuuuuu! betol..



balik kelas pulak,,dok rehat jap lepas tu ambik laptop.. ONLINE! bukan blog tapi fb.. entah ape benda la yang ade dalam fb tu... aku pun tak paham.. lepas tu mengumpat.. urgghhh! banyak dosa... 


thanks takkesah.tumblr :) adorable


tu masih oke, kalau ade assignment? hrmmm... part yang paling aku sangat tak suka..tersangat annoying!.. (payah la nak cite sebab aku tak suka,hrmmm) dah la assignment banyak,lepas tu ade test pulak.. hrmmm,,nasib nasib.. 


ok bye !

You Might Also Like

1 comment

  1. rindu zaman belajar.rindu nak buat saimen bertimbun-timbun..

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90