jalan jalan cari makan :)



assalamualaikum :)
peace be upon you....


aku post benda ni sebenarnya aku tengah lapar, dah 2 hari aku xmakan nasi, bak kata pepatah 'tak ade selera'. yela, 3 hari lagi aku kena lari dari rumah... wuwuwuwuwu... sedih weh lari dari rumah, korang ingat senang ke nak tinggalkan rumah macam tu je? luluh hati ni, tahu? sampai xlalu nak makan.... aku terpaksa melarikan diri ke universiti untuk meneruskan perjuangan suci aku.. -.-"


oh ye, out of post title betol lah aku ni kan? hari bila entah, aku lupa.. aku p makan NASI TUMPANG ( betol ke aku eja? ) korang pernah makan?


penyediaan :)




dari luar :)


isi dalam :)



kat dalam nasi tumpang ni mestilah ade nasi, lepastu sambal macam serunding lepas tu ade sambal udang.. sedap wehh, aku makan 2 bungkus kot.. tempat lain aku tak tahu la kat mana, ni area kota bharu, tepi bangunan SPRM terbaru, kedai kecik dan sempoi sempoi je.. siap boleh tempah lagi, sesuai untuk pelbagai majlis :)


You Might Also Like

16 comment

  1. 1st time dgr and 1st time tgk tau :) huhuhu

    ReplyDelete
  2. sebelum neh ila xpernah dengar..

    tapi baru tahu tahun lepas...org kata sedap jugak kan...;)

    ReplyDelete
  3. Waalaikummussalam....

    Eh, macam sata je rupanya..hee~~

    -ziarah sini..^^-

    ReplyDelete
  4. sedap!!alya sje la tuh nk buat siswi kecur ayq liur..hehe.. blik kelantan kekg kena cri.. :)

    ReplyDelete
  5. wah..macam sedap je ni..
    tak pernah makan lagi..:D

    ReplyDelete
  6. ohohoho nampak macam setailo ngan sedappp dimakannn hehe...yummmylicious!

    ReplyDelete
  7. tak penah tahu and tak penah makan.. huhu.. tibe2 lapar pulaks.. =="

    ReplyDelete
  8. sm penah mkn benda nie kat umh member...sedap tapi x taw nama..hehe

    ReplyDelete
  9. 1st time tau ni. besar juga saiznya tu. susah nk habiskn.

    ReplyDelete
  10. tak pernah tau pun sblm ni..hehe sedap tuuu :D

    ReplyDelete
  11. amboi smpai 2 bgkus. Lepas gian eh ?

    ReplyDelete
  12. macam sedap jee.
    teringin nak makannn

    ReplyDelete
  13. kami tak pernah makan lagi laa , hee.

    ReplyDelete
  14. tak pernah tahu pon wujud nasi ni. ni 1st time tgk gamba. sedap ke? will try someday. makanan laju je kan nak try. huhu

    ReplyDelete
  15. tak pernah makan pun. nampak sedap ^^

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90