alAsan kAlau tertido :) hiihi

June 17, 2011




assalamualaikum


SEKOLAH :


1. 'mane ade saya tido cikgu,,saya tgh pkir cara
nak selesai mathematic la ni...' =.="


2 . 'keje sape nih yang masukkan ubat tidur
dalam botol air aku?!' =.=''


3. 'coklat KOPiKO saya da abes la cikgu,
cikgu ade x?nanti sy xtido dah..' =.="


4. 'sekarang bukan mase rehat ke cikgu?
sy igt da rehat dah...' =.="



OFFICE :


1. 'alamak,kesan ubat batuk saya minum malam
tadi xhilang lagi..' 0_o"


2. 'saya tak tidur bos tapi tengah buat yoga untuk
menghilangkan stress..' 0_o"

3. 'tadi sy tgh kluarkan contact lens tanpa guna
tangan...' 0_o"


4. 'td sy bermeditasi bos, untuk mencari penyelesaian
tentang masalah yang dihadapi syarikat ni...' 0_o"


5. 'ehh..boss...bile bos sampai? bos nak kopi?"
pastu xpasal2 muke kne kompang2 ;) HAHA





p/s : ni cara nak dapat pelempang ;) haha

You Might Also Like

8 comment

  1. HAHAHA yang kat office tu lawak seh

    ReplyDelete
  2. ahahahh~sy pun nak try la..=)
    hmm ape2 p0wn..sy bru lagi dlm dunia blog nie..
    sy da f0l0w awak..f0l0w me back yah~=)

    ReplyDelete
  3. try lah..try lah.. ;) jgn kne mara suda..HAHA

    ReplyDelete
  4. hahaha.. meditasi menghilangkan stress.. tapi keje tak siap2 jugak. memang kena makan penampo la gamaknya.

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM