SITUASI DALAM BAS HARI INI...

September 20, 2011


assalamualaikum korang ! miss u all so much !
bajet laaaa....hahaha... hari ni na kasi cerita sikit pasal dalam bas tadi...

situasi 1

okey,,,ini biasa berlaku..haha...kalau pagi tu,,mesti la wangi lagi kan? betol tak? kalau yang part petang tu memang tak boleh nak kata ape la....kalau tak tahan sangat bawak la penutup hidung...huahuahua...tapi tak baik taw...terasa orang tu,,tapi kalau korang rasa ketiak tu berbau,,,baik tutup...itu la situasi yang aku hadapi hari ni...




 situasi 2
hari ni jugak aku mengalami situasi ni,,,yang badan besar berdiri depan orang kecik...kesian gila taw!!! dah la dalam bas tu ada FIZIK okey! inertia....hahaa... lepas tu,yang besar tu tak mintak maaf lak tu..budak besar tu tak pegang pape pon masa tu... urghhh! kalau lah terjatuh atas aku,,memang aku sepak kuat kuat dah....hahaha...





LU PIKIR LA SENDIRI...




You Might Also Like

8 comment

  1. situasi 1 tue, mybe dia tak paai deodorant,terlupa atau mmg tak suka pakai pewangi..huu..=_=

    situasi 2:- sepak jer laju2 org macam tue..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. mse f6..hri2 kne hadap bende yg sme..naseb baek tahap kesabaran tu tebal..klu x..patah riuk le jwbnye org yg sedemikian rupe..

    ReplyDelete
  3. situasi 1 to memang xleh blah la. mmg biase sgt berlaku, heee

    ReplyDelete
  4. HAHA ,. zana jarang meyh naek bas ,. ta reti pun ,. heee

    http://syazanasani.com

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM