Jenis Manusia Kurang Beradab

September 25, 2011

Hai.

semalam punya la aku letih gila sebab dok kat U bukannya letih sebab belajar tapi letih sebab berjalan nak pergi kelas.....dari pagi sampai pagi sampai petang,jalan sambil hati tengah mencarut carut...huahuahua... gila!


lepas je naik bas dan sampai kat kolej,aku dengan kawan aku pergi sembahyang dulu dekat surau sebab senang sikit....sebab bilik aku kena lalu 2 blok dulu baru sampai bilik,berbukit pulak tu...so faham faham lah..


dah siap berwuduk,aku pun terus sembahyang...masa tu ada la 3,4 orang pompuan sekali dalam tu...tengah nak sembahyang tu,,,ada sorang akak tu tiba tiba je bukak langsir depan aku...




haaaaaa....nampak?...bayangkan betapa TAK KHUSYUK nya aku sembahyang ! ! biadap nak mampus! wakk luuu pakai tudung sampai buku lali sekali pon,kalau adab tak ada,,ROSAKK !! aku sabar je lah masa tu...TUNGGU LA ORANG SIAP SEMBAHYANG DAN PAKAI TUDUNG DULU..! ape punya orang la....


You Might Also Like

6 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM