MAPG 12, dinner final year kolej .

May 11, 2012



assalamualaikum...
peace be upon you...



okey dah lama xhupdate... bukan sibuk tapi malas sebab xde idea la nak tulis ape.. huhuhu T.T


lepas tu, banyak masalah pulak yg timbul...macam cendawan tumbuh melata.. finee.. okey kat bawah ni gambar MAPG 12.. dinner final year, tapi ak bukan final year punn... saje nak menyibuk jadi usher... hahahahaha... seronok ok ade dinner, teringat zaman form 5.. kira ni second time pegi dinner dkt tempat study... jakun gile an.. ;p


ingat senang ke nak jadi usher? dah la kena beli baju sendiri.. wuuuu... pokai2... harga baju tu boleh beli handphone baru sebijik lagi tahu.. tapi xpe lah, baju memang cantik dan boleh guna bila bila... kalau nak pakai g kelas, memang orang kate "nak pergi nikah ke???" sebab baju kena warna putih..=.="


sebenarnya, seronok la dapat join macam macam aktiviti dalam kolej... baru la dapat kwan baru.. ni dah la terperap je dalam kolej, keje mengumpat orang pulak tu... haih! bawak bawak bertaubat laaa.. HAHAHA... tibe tibe out of topic..

















P/S : ok bai :)

You Might Also Like

3 comment

  1. glemer kauuuu nyahhhh.kelasss gitewwww ;D

    ReplyDelete
  2. abang yang pakai kot putih tuh mesti hensenggg kann?
    nak nomborr~
    hahaha
    :P

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM