they act like...??

May 18, 2012



assalamualaikum :)
peace be upon you...


hari tu kitaorang ade lab dekat fakulti, tengah tengah seronok guna boric acid dengan hydrocholoric acid... lepas tu kitaorang pun pegi la boil benda tu semua.. selepas 2 saat, meletup... kebaboooooooommm.. semua orang mula berlari larian, kecoh 1 lab.. (ni real situation k)

lepas tu ade la sorang ni pegi dekat tempat boiling tu.. tibe tibe je ade orang panggil dia macam ni :

"sayangggg, jangan.. panasss.." (lebih kurang macam ni la ayat dia)

kebetulan pulak aku dok depan budak laki mase tu, hahahaha.. dorang terkejut kot.. 

"saayyyyangggg????" 

laju je aku tengok dorang and tergelak terbahak bahak kot... 


pelik ea kalau pompuan same same pompuan panggil camtu? 


(xde kaitan pun gmb ni)



You Might Also Like

9 comment

  1. xplik pn tpi kalau laki sma laki mcm pelik kn

    ReplyDelete
  2. aneh! cik pon rase mcm awkward jek bile kwn pnggil syg...erk >,<

    ReplyDelete
  3. nahhhh.
    mana ada pelikk.
    chemay dengan semua girlfriends chemay memang panggil macam tu.
    siap ada baby. lalink lagii.
    diorang jeles la tu girls tak panggil diorang sayang jugakk.
    hehe
    :P

    ReplyDelete
  4. popuan tak pelik la. tp kalau laki of cos pelik .sbb tak biasa. kalau popuan da slalu cm tuh .

    ReplyDelete
  5. xpelik laa.. biase laa tu.. hehehe :)

    ReplyDelete
  6. xbape nak pelik sebab kita kan spesel! hehe kalo laki, mmg gay lah! haha

    ReplyDelete
  7. haha xpelik la..dgn kawan2 pun macam
    tu jugaa ;p

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM