Entri Paling Hot!

Assalamualaikum.


Hari ni nak share tentang entri paling hot dalam blog ni, iaitu RESIPI CORNFLAKES MADU. Aku rasa semua orang suka cornflakes madu. Biasanya masa hari raya sahaja yang banyak biskut ni, kalau masa tak raya, susah nak cari kecuali rajin buat sendiri. Resipi ni di ambil dari mak aku, sekarang aku kira dah power buat cornflakes madu ni, hahaha. Tak berani nak ambil tempahan sebab nak buat untuk yang dalam rumah pun dah semput. 




Aku tak tahu la macam mana orang yang ambil tempahan dari orang ramai, mungkin dia ramai pekerja atau guna teknologi canggih untuk buat banyak-banyak. Masa raya pula, budak-budak yang datang raya tu dorang dok pulun biskut ni je la sebalang, biskut lain tak bergerak langsung. Hahaha. Bukan rumah aku je la, rumah orang lain pun sama. 

Kalau korang berminat untuk cuba resipi cornflakes madu yang hot ni, korang tekan link dekat bawah okay?


You Might Also Like

0 comment

Terima kasih :)

728 x 90