Tempah iPhone 6S Tetapi Mangga Besi Yang Sampai

Assalamualaikum.


Kalau benda macam ni jadi pada aku, memang berderau darah aku. Haih. Mahal kot iPhone 6s, mahu nangis setahun nak dapatkan duit. Aku kalau part beli online aku sangat berhati-hati, bukan kata tak suka beli online, kalau boleh setiap hari nak shopping online. 

Tapi kes scammer memang tak boleh lari dah, ape yang aku buat bila nak beli online, aku akan cari review dari pengguna, kalau tak ada review aku tak berani nak beli. Kalau produk yang dia jual tu murah macam sleeping mask harga dalam MYR8 aku okey je nak beli tanpa review. Kalau seller buat problem, terus buat review dekat laman web e-commerce tu terus. 








Yang penting dalam pembelian online ni, kena berhati-hati lebih sikit. Okay? Jom shopping dekat 11street, aku suka 11street sebab barang dia jual murah-murah. Aku jumpa innisfree no sebum powder murah gila dekat 11street. Bye!


You Might Also Like

0 comment

Terima kasih :)

728 x 90