TAK PAYAH GUNA PEMBARiS DAH!

July 24, 2011






sape sape yang ade masalah na guna pembaris tu
sila la mencuba benda ni...nak buat garisan 1 meter pom boleh
tanpa ada belok belok...hihihi ..erk..parkinson pon 
boleh cube kot... :) chill!







tapi saya tak tahu pulak nak beli kat mane
ce korang tanya google :) hihihi



saya tengah layan lagu ungu kat bawah ni
tetiba je jiwang mangkuk malam ni.. *hati sedih kot
kenape la pasha ungu sungguh cun dan hensem
dari fasha sandha? 0_o






You Might Also Like

11 comment

  1. errr mcm best je bende tuh..hehe
    cik ana suke gak lagu ungu nih ^__^

    ReplyDelete
  2. haha..nisa da mslh dgn pmbaris.even gna pmbris pown x strght..dats y eng.drawing dlu lulus ja..hehe

    ReplyDelete
  3. anamizu : bestkan lagu tu...

    honey : owh...amik eng.darwing ea...best tu..

    ReplyDelete
  4. haha..nice..kalau nak bulat ada tak alat dia ;D

    petua kuruskan badan??

    ReplyDelete
  5. kenapa cikgu wa tak suruh wa beli yee ? Hee ~

    ReplyDelete
  6. mai : haha...ckgu mane la taw mende ni ade

    ReplyDelete
  7. wah! bnda mcm ni pon ad? sng la sume kje nt kn.. hehe

    ReplyDelete
  8. betol...nati nak tgk kat kedai lah

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM