#MOVIEREVIEW : Hotel Transylvania 2


Assalamualaikum.

Annyeong peoples! Dah tengok Hotel Transylvania 2 ke belum? Mesti belum kan? Mesti tertanya-tanya, best ke tidak HT2, patut ke download HT2, kalau download tak best rugi masa download pula. Selepas menonton HT2, rating aku beri dalam 8/10 dan aku suka movie Hotel Transylvania sejak movie yang pertama lagi sebab dracula, mavis, jonathan dan segala monster dalam movie tu kelakar dan comel. Genre HT2 adalah animasi / komedi / keluarga, sesuai untuk pelbagai umur even makcik makcik yang bercucu pun boleh join makan popcorn depan laptop (mana ada dekat cinema dah).



Pengarahnya adalah Genndy Tartakovsky. Barisan pelakon/suara adalah :



Sinopsis : Sekarang Dracula telah membuka pintu Hotel Transylvania kepada manusia, keadaan sudah berubah kepada yang lebih baik; Walau bagaimanapun, Drac bimbang akan cucunya yang setengah manusia setengah vampire itu, Dennis, tidak menunjukkan sebarang sisi vampirenya. Oleh itu, walaupun Mavis dan Johnny berada jauh di California, Drac mengajak kawan-kawannya untuk membantu beliau masukkan Dennis ke 'boot camp' untuk menjalani latihan raksasa.

Papa Drac cuba buktikan Dennisovich adalah Vampire

Dennisovich comel. Macam triplet filem animasi Brave.

Part yang ni sangat kelakar

Dennisovich memang cakap 'CEBAUSE'. How cute.

Bapak Drac.

Kena UPPERCUT. hahahahaha


 Dia ni memang kelakar sejak Hotel Transylvania 1

 300 anak. T.T


Kesian dekat warewolf tu, anak ramai, yang tak tahannya bini dia mengandung lagi. Anak semua ganas ganas kecuali winnie yang suka dekat Dennis. Parents Jonathan panggil cucu dia Dennis dan Dracula panggil cucu dia Dennisovich. HAHAHA. Rugi tak tengok. Selamat menonton.





You Might Also Like

2 comment

  1. same, kita pon kesian dekat werewolf tuh...kita pon terlintas benda yg same....hahahahah...kita suka cite ni, dah 2-3 kli streaming online :D

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90