MULA MULA FREE,LEPAS TU?

August 26, 2011


ni style nak tarik pelanggan yang selalu saya nampak dan saya selalu ambil peluang...sapa tak nak makanan free...huahuahua...mula mula buka kedai bukan main banyak kawah bubur lambuk,yang menunggu nak dapat bubur lambuk free pon berderet jaaa...


setelah setahun berniaga.....bubur lambuk ada 1 kawah je...hihihi...



setahun kemudian.....nahhh! sapa nak beli? bubur lambuk,bubur lambuk....sungguh sedap dimakan begitu saja...



sapa suka bubur lambuk? angkat kaki.....
tengah syookk bergoogle image tadi terjumpa gambar ni...


justin bubur lambuk?? perlu ke?...macam macam la...



You Might Also Like

11 comment

  1. Hee , biasa laa tuu . Bisnes :)

    ReplyDelete
  2. hahaha. tuh kalau beliebers memang suka. tapi kalau haters pandang pon xhingin. mcm2 sekarang .

    ReplyDelete
  3. hakhakhak justin bubur kreatip betui sapa yg juai nie hihi

    ReplyDelete
  4. justin bubur?? sengal gila!

    haha..

    ReplyDelete
  5. ahahhha,

    taktik terbaik tuuu..



    LALALALLALALALAL.

    ReplyDelete
  6. sebab nama bubur tu justin jadi aku xrasa nak beli
    ahahaha

    ReplyDelete
  7. hehe...nak tarik perhatian orang kan....ngeh3..

    selamat hari raya maaf zahir dan batin dear...

    ReplyDelete
  8. tahniah..jemput singgah..

    http://anismelon.blogspot.com/2011/08/pemenang-contest-anis-kami-nak-duit.html

    ReplyDelete
  9. justin bubur...? huhhuhu...kreatif sungguh nak tarik customer..

    Selamat har raya...=)

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM