sape pernah makan?

February 19, 2012



assalamualaikum..
peace be upon you...




sekarang ade lagi ke benda ni... da lama xjumpa. dulu selalu ada kat rumah tapi yang biskut tak makan, makan yang gula kat atas tu je.. HAHA

You Might Also Like

15 comment

  1. mak oi, kenangan zaman silam ni. kat area kampung ada lagi rasanya

    ReplyDelete
  2. suka makan biskut neh...

    ila suka y gula ja...hehhehehe..sama la kita..heheh

    ReplyDelete
  3. kite pernah.kite pernah. sedapkan..hee..kat tmpt kite ade jual lagi :))

    ReplyDelete
  4. wahhhh,biskut nihhhh.dah lme xmknn.sdpppppp

    ReplyDelete
  5. rindu biskut nie.. sedap.. kemam lame2 dlm mulut..hihi..

    ReplyDelete
  6. nape komen kite takde eak kat sini. rase penah komen. huhu

    ReplyDelete
  7. hahaa samalah makan jambul kalerful kat atas tu aje. biskut dia tauk rata :D

    ReplyDelete
  8. mcm best je kan....kt jusco adela...

    ReplyDelete
  9. dulu masa kecil selalu beli kat kota raya.

    sekarang pun ada nampak jugak,dekat kedai nyonya di ikano.hehe

    ReplyDelete
  10. klau mkn mesti tokak yg gula dulu bru yg bskut.. hihi

    ReplyDelete
  11. lame gila tak nampak! hehe. suka kot makan dulu. tapi manis sgt bila da mkn byk2. boleh buat ketagih. :)

    ReplyDelete
  12. waa ! rindu nk mkn bnde alah nie !

    ReplyDelete
  13. alaaa.
    rindunye nak makan benda ni,,
    kalau dulu chemay makan biskut dia dulu.
    then baru makan krim keras kat atas tuhhh

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM