2 Produk Qu Puteh Disahkan Ada Merkuri

January 22, 2016

Assalamualaikum.

Annyeong! Qu Puteh tarik balik dua produk iaitu Qu Puteh Whitening Pro 9 dan Qu Puteh Whitening UV Block. Dr Vida berkata dalam berita harian "Saya akan melakukan penelitian secara terperinci terhadap dua produk berkenaan. Apa yang penting bagi kami adalah kesihatan pengguna. Saya harap pengguna tidak ragu dan panik berhubung masalah ini. Sebelum ini tidak pernah berlaku masalah sebegini,"





Sebenarnya, merkuri ni banyak lagi dalam produk kecantikan lain, sebelum ni aku pernah guna produk yang ada merkuri, memang sakit juga lah muka. Tapi produk yang aku guna tu bukan popular macam Vida Beauty, so bila dah popular ni, macam macam lah sikit kecaman dia.

Sebagai pengguna kita harus pandai dalam memilih produk kosmetik yang kita nak guna ok. Macam kes aku pulak, produk yang aku guna dulu memang berdesup la kesan dia, sampai orang yang tak pernah tegur muka aku bersih, berkilau, berputih, berbagaibagai lagi, siap mintak resipi untuk jadi macam aku. Last-last aku cek, MERKURI. Pehhhhhhh.

Semoga Dr. Vida teruskan usaha beliau. Qu Puteh, Qu Puteh, baru lah puteh (tangan dekat pipi). Seperti yang telah diulaskan oleh Dr. Vida, produk lain seperti Pamoga, Qu Puteh dan Milenia, beliau yakin produk kecantikan dan kesihatan yang lain tidak mempunyai masalah sama.






You Might Also Like

0 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM