10 Selebriti Malaysia Yang Mempunyai Followers Paling Ramai Di Instagram

May 08, 2016


Hai, sihat korang hari ni? Dah minum air banyak-banyak tak? Hari ni aku nak kongsi tentang selebriti popular di Malaysia yang mempunyai paling ramai followers. Kalau korang ternampak sorang artis tu ramai followers dari apa yang aku tulis dekat bawah ni, jangan lupa untuk tinggalkan komen anda dekat bawah.

Followers aku dekat instagram tak ramai pun sebab aku bukan pengumpul followers ataupun instafamous atau artis (takde kaitan). hiuhiuhiu. Zassssss.


Nora Danish (3.2M Followers)



Emma Maembong (3M Followers)



CTDK (2.8M Followers)





Zizan Razak (2.8M Followers)



Neelofa (2.7M Followers)



Scha Alyahya (2.7M Followers)



Elfira Loy (2.4M Followers)



Lisa Surihani (2.3M Followers)



Hanis Zalikha (2.2M Followers)



Awal Ashaari (2.2M Followers)


You Might Also Like

0 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM