KOKOKRUNCH Limited Edition

May 20, 2016


Mesti korang pernah tengok iklan dekat televisyen tentang KOKOKRUNCH edisi terhad iaitu berbentuk koko. Aku pun tak jenuh nak mencuba dan merasa edisi terhad KOKOKRUNCH ni. Rasa memang sama je, cuma bentuk tu lain. Apa-apa pun kena mencuba juga. Nanti orang tanya "Dah rasa belum KOKOKRUNCH yang baru tu?" boleh lah jawab "Mestilah sudah. Hahaha".







Makan dengan susu mestilah lagi sedap dan sesuai untuk sarapan pagi bagi pagi korang yang hectic.

You Might Also Like

3 comment

  1. salam lama dah tak makan koko crunch versi nestle :)sedap!

    ReplyDelete
  2. suka kudap2 dari campur dengan susu

    ReplyDelete
  3. sedapnyeeee....tp xleh mkn hri2...hehe


    JOM JOIN GIVEAWAY MG :)
    http://melangkaugarisan.blogspot.my/2016/05/giveaway-comeback-cashmoney-by-mg.html

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM