Informasi Tentang Chia Seeds

December 04, 2016

Sekarang chia seeds dah jadi macam satu trend untuk para wanita menurunkan berat badan. Aku sendiri pun mengamalkan chia seeds ni selepas dengar banyak feedback tentang kebaikan chia seeds. Dari apa yang aku dapat selepas amalkan chia seeds, memang betul chia seeds bagus untuk penghadaman sebab aku ni problem sikit dengan penghadaman.

Antara manfaat utama Chia seeds:

🔹Membekalkan tenaga dan stamina
🔹Menguatkan sistem ketahanan badan (imun system)
🔹Dapat membantu mengurangkan berat badan
🔹Menstabilkan kandungan gula dalam darah
🔹Membersihkan colon
🔹Membantu untuk detox kan badan daripada sisa toxin
🔹Dapat mencegah kanser
🔹Baik untuk penghadaman
🔹Merawat masalah sakit otot
🔹Membantu kita mendapatkan kulit , rambut dan kuku yang lebih sihat

Jom kita tengok apa yang perlu tahu tentang chia seeds ni dari Coach Fatin.













Ketahui kelebihan chia seeds :


Ok, selamat mencuba, kalau pernah kurus dengan chia seeds, boleh tinggalkan komen di bawah. 

You Might Also Like

2 comment

  1. okey ! tak sabar jugak nak tau kalau ada pernah kurus dengan chia seeds ni

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Flickr Images

Like us on Facebook

INSTAGRAM