Anggaran Harga 10 Jenama Tudung Popular (Bahagian 2)

March 28, 2016

Assalamualaikum.

Apa khabar gais? Hari ni aku nak kongsi tentang jenama tudung yang meletops dekat Malaysia ni. Rasanya semua dah tahu apa dan siapa kan? Kalau sebut sahaja tudung dekat budak-budak fashionista stailista semua tu, mesti dorang dah terpampang dalam kepala jenama yang dorang suka. Jom kita tengok harga pula. Ok ini sambungan dari bahagian 1 yang lepas. Lets check it out!



1. Padusi by Rozita Che Wan - RM50 sehingga RM250




2. J Hijab by Umi Aida - RM100 sehingga RM450

973A9064


3. Radiusite - RM39 sehingga RM89




4. Aidijuma - RM10 sehingga RM35




5. Pearl Haya - RM59 sehingga RM359




6. Jelita Sara - RM39 sehingga RM129




7. Sincerelybyus - RM20 sehingga RM45




8. Mumuscarves - RM39 sehingga RM89




Terima kasih sudi baca, InshaAllah nanti kita sambung lagi untuk jenama tudung ni. Bye!

Tengok Bahagian 1 dekat sini.

You Might Also Like

0 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM