Filem Superhero Untuk Tahun 2016!

Assalamualaikum

Filem superhero merupakan salah satu filem yang mendapat sambutan dari pelbagai umur. Aksi-aksi yang ditonjolkan dalam setiap karakter superhero telah menarik penonton untuk meluangkan masa mereka menonton filem bertemakan superhero ini. Berikut merupakan filem-filem untuk tahun 2016 :

DEADPOOL



Filem Deadpool merupakan filem hero action-comedy pertama yang pernah diterbitkan. Deadpool merupakan filem keluaran 20th Century Fox dan Marvel Studio yang membariskan barisan pelakon yang banyak pengalaman seperti Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Gina Carano, Ed Skrein, T.J. Miller, Jay Baruchel, Stephen Lang.


BATMAN VS SUPERMAN : DAWN OF JUSTICE



Takut dengan tindakan Superman yang dibiarkan, Batman menggantikan Superman, dalam dunia yang masih belum ketahui tentang superhero yang mereka perlukan. Satu ancaman baru datang iaitu Doomsday yang dicipta oleh Lex Luthor. Terpulang kepada Superman dan Batman untuk mengetepikan perbezaan mereka bersama-sama dengan Wonder Woman untuk menghentikan Lex Luthor dan Doomsday daripada memusnahkan Metropolis.




CAPTAIN AMERICA : CIVIL WAR



Campur tangan politik dalam aktiviti Avengers menyebabkan perselisihan di antara Kapten Amerika dan Iron Man. Barisan pelakon adalah Elizabeth Olsen, Scarlett Johansson, Chris Evans. Robert Downey Jr. dan sebagainya. Filem ini diarahkan oleh Anthony dan Joe Russo. Ia akan ditayangkan pada 6 Mei 2016.


X-MEN : APOCALYPSE



Dengan kemunculan mutan yang pertama di dunia, Apocalypse, X-Men mesti bersatu untuk mengalahkan pelan tahap kepupusannya. Filem ini diarahkan oleh Bryan Singer dan dilakonkan oleh Olivia Munn, Jennifer Lawrence, Michael Fassbender, Oscar Isaac, Sophie Turner dan sebagainya. Filem ini bakal ditayangkan pada 27 Mei 2016.


SUICIDE SQUAD



Sebuah agensi kerajaan rahsia mengrekrut penjahat yang dipenjarakan untuk melaksanakan misi ops hitam berbahaya dalam pertukaran untuk pengampunan. Filem ini dilakonkan oleh Margot Robbie, Ben Affleck, Scott Eastwood dan sebagainya. Ia bakal ditayangkan pada 5 Ogos 2016.




You Might Also Like

1 comment

  1. aduhhhh taksabar nyaaa nak gi tengok superman and apocalypse and civil war aduh aduh hahaha qila dah lama tak tengok wayang ni haha.

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90