Rancangan TV Zaman Kanak-Kanak

March 17, 2016

Assalamualaikum.

Kalau korang lahir zaman aku iaitu 90-an mesti korang pernah tengok rancangan televisyen ni semua. Aku macam terimbas kembali zaman tengok cerita dahulu kala. Zaman dulu tiada Upin-Ipin yang meletup dan gempak gila dekat wayang tu. Yang rancangan ni la balik dari sekolah, tunggu depan tv nak tengok. Hujung minggu pun tunggu yang ini juga.


1. FROOTEES




2. KACANG




3. JOE JAMBUL




4. USOP SANTORIAN




5. KELUANGMAN




6. YOKIES




7. DASH 




8. DIGIMON




9. DRAGON BALL




10. TELETUBBIES




11. POKEMON




12. POPEYE THE SAILORMAN




13. CRAYON SHIN CHAN




14. SAILORMOON




15. DORAEMON




16. ANAK-ANAK SIDEK



You Might Also Like

3 comment

  1. hahahaha sy pon tengok semua cita kartun di atas kalau ada skarang pon mesti tengok jgk hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. saya tengok semua kecuali teletubies... =)

    ReplyDelete
  3. pergh. sya tgok!! best3. anak2 sidek best

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM