Aaisyah Dhia Rana

February 24, 2016

Assalamualaikum.


Sebut je nama dekat atas tu, semua tahu siapa gerangan si kecil molek ni. Itu la orang kata anak ni rezeki. Aku selalu tengok cerita Kak Marr tu dok tunggu scene puteri Rozita Che Wan yang comel ni. Hari tu viral gambar-gambar ala model cilik ni, aku pun tak melepaskan peluang untuk tunjukkan dekat korang siapa Aaisyah.

Tengok lah gambar dekat bawah ni, amboiii, comel sungguh anak Rozita Che Wan. Ramai peminat kata kecomelan Aaisyah adalah kerana mewarisi kecantikan si ibu dan kekacakan si ayahnya iaitu Che Ta dan Zain Saidin.

























You Might Also Like

1 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM