Giveaway 2016 TAHUN IMPIAN KITA by Mawar Assufi

Assalamua'laikum

klik banner untuk join yeaa.. :D


TEMPOH SEGMEN : 15/01/16 -- 15/02/16


SYARAT PENYERTAAN :

1. Follow Blog Mawar Assufi dengan seikhlas hati ya.

2. Like Instagram D'Coklat Dessa. Baru lagi create, jom support ya kawan-kawan ^^, Thanks tau ! :D


4. Ceritakan serba sedikit Impian Dalam Hidup yang Ingin Anda Capai Dalam Tahun 2016 Ini. Marilah share, mana tahu kawan-kawan baca. Dan Mereka mendoakan supaya Impian Anda Tercapai. In Shaa Allah. 

5. Tag 5 Orang Sahabat Blogger Anda.

RANDOM TAG  
1 | 2 | 3 | 4 | 5

==================================================================



















You Might Also Like

10 comment

  1. Thank you sebab tag saya..good luck tau..:)

    ReplyDelete
  2. Thank you sebab tag saya..good luck tau..:)

    ReplyDelete
  3. Thank you sebab tag.. baru perasan hari ini... Sorry ye..

    ReplyDelete
  4. Thank you sbb tagg.. sorry sbb baru perasan T_T

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ..

    Terimakasih dan Tahniah atas penyertaan :)
    Saya doakan semoga impian awak tercapai . Paling utama saya doakan semoga awak kaya dan berjaya di dunia mahupun di akhirah .. Jangan lupa untuk terus submit doa pada Allah supaya dipermudahkan urusan mencapai impian ya. :D

    Esok tengok senarai pemenang ya. Mana tahu bertuah :)

    Saya doakan ya . In Shaa Allah :)

    Salam sayang,
    Mawar Assufi

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90