Kucing Di'Fesyen'kan

February 20, 2016

Assalamualaikum.


Kucing merupakan salah satu haiwan peliharaan yang paling dicintai di rumah dan persekitaran. Kucing mudah dipelihara dan hanya perlu diberikan makanan dan tempat berlindung. Dekat rumah aku ada beberapa ekor, ketua troops namanya NENEK sebab dia paling tua. Dua tiga menjak ni, dia memang ada perangai selamba badak contohnya kalau kereta aku nak masuk parking dalam rumah, dia rileks je duduk dekat tempat parking tu tak berganjak langsung. Aku nak masuk parking pon risau takut kena dia, dulu tak macam tu pulak.



Adakah aku kena fesyenkan dia macam kat bawah ni? hahahaha



stunning


cat in blue


this one so chic


i'm the princess


hai gorgeous


will you marry me?


amboi eye lashes


Gambar ini diambil dari Pitzush.inglam. Kalau nak tengok kucing-kucing glamour ni boleh klik

Facebook : Pitzush.inglam.
Instagram : Pussinglam



You Might Also Like

1 comment

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM