10 Jenama Lokal Yang Terkenal ( Bahagian 2)

April 23, 2016


Sambung jenama lokal terkenal bahagian 2. InshaAllah nanti aku sambung bahagian 3 sebab banyak sangat lah senarai aku untuk jenama lokal ni. Semua cun-cun belaka, menangis lah jari aku nak tulis banyak-banyak terus. hehehe (alasan lebih).

Korang kalau rasa berkenan,pergi lah beli ya.


1. ASHHANNAS


Website : www.ashhannas.com/


2. WADI ADRA



3. SINCERELYBYUSHAWLS




4. AIDIJUMA 


Website : www.aidijuma.com/


5. NEELOFAR HIJAB


Website : naelofarhijab.com/


6. SUGARSCARF


Website : sugarscarf.com/


7. ZAWARA

Website : www.zawara.com/


8. MMBASIC




9. QIHALY



10. MUMUSCARVES



Bahagian 3 mungkinn... wait for update


You Might Also Like

3 comment

  1. Alhamdulillah cantik cantik semuanya....kepada yang suka buat persiapan raya awal...inilah masanya untuk buat tinjauan....terbaiklah...

    ReplyDelete
  2. Tengok Zawara, teringin nak pergi Zawara Coffee. Tak sempat lagi nak pergi yg dekat Bangi Sentral tu :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang Abam Kie's First Giveaway. Untuk maklumat dan tindakan seterusnya sila layari entri saya di bawah ini:

    http://www.zukidin.com/2016/04/keputusan-abam-kies-first-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM