#Lirik - Hati-Hati (Amira Othman)

April 10, 2016


Lirik - Hati-Hati (Amira Othman) 


lirik lagu hati-hati OST sha dan shah, lagu ost drama sha dan shah, amira othman,


Ada dua jalan cerita
Duka atau bahagia
Mahu pilih yang mana
Hati masih bertanya
Lekas, aku mahu menjawabnya

Jaga kau hati-hati
Takut ia dicuri
Kelak nanti kau kan patah hati
Mungkin akan terjadi
Tapi masih tak pasti
Harap engkau mengerti

Lihat pada indah bulan bintang
Namun hilang bila tiba siang
Dan kerna itu ku rasa bimbang
Untukmu cintaku

Angin membuaikan rasa rindu
Tapi tak seperti yang selalu
Dan kali ini ku biar berlalu rasaku
Jadi kau hati-hati

Dalam cerita ada rahsia
Rahsia engkau, aku dan dia
Masih aku tertanya apa pengakhirannya
Lekas aku mahu menjawabnya

Jaga kau hati-hati
Takut ia dicuri
Kelak nanti kau kan patah hati
Mungkin akan terjadi
Tapi masih tak pasti
Harap engkau mengerti

Lihat pada indah bulan bintang
Namun hilang bila tiba siang
Dan kerna itu ku rasa bimbang
Untukmu cintaku

Angin membuaikan rasa rindu
Tapi tak seperti yang selalu
Dan kali ini ku biar berlalu rasaku
Jadi kau hati-hati

Wahai merpati dua sejoli
Jangan kau terlupa
Ikutkan hati engkau kan mati
ikutkan rasa kau binasa

Lihat pada indah bulan bintang
Namun hilang bila tiba siang
Dan kerna itu ku rasa bimbang
Untukmu cintaku

Angin membuaikan rasa rindu
Tapi tak seperti yang selalu
Dan kali ini ku biar berlalu rasaku
Jadi kau hati-hati





Tetiba banyak pula lirik lagu, this is one of my favourite lagu. Best!

You Might Also Like

3 comment

  1. salam suka jugak lagu ni, lembut je.. dengar lagu ni macam beralun saja

    ReplyDelete
  2. suke sgt lagu ni.. kite pun buat entry pasal ni jugak..hehehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.
    singgah dan jemputan...
    ~ http://jmbelog.blogspot.my/2016/04/segmen-jom-singgah-jmbelog.html

    ReplyDelete

Terima kasih :)

728 x 90

Like us on Facebook

INSTAGRAM